Thursday, May 29, 2008

GAMBAR JAULAH MAKAM...

Sebelum ni aku tak dapat nak upload gambar aku masa ziarah mkam.. tapi skang dah dapat aku cuba upload.. walaupun line internet ni beberapa kali terputus.. nak tau cerita di sebalik gambar ni.. leh rujuk artikel bertajuk.. jaulah makam.. zassssss



makam Saidah Zainab.. makam pertama kami lawati...


Makam Imam Laits bersama kawan aku yg selalu guna id Master.. Aniq Mustah..



Mohsin yg pemalu.. gambar pertama dia menyorok mukanya.. tapi gambar kedua di amik secara kandid.. pastu kami di pow oleh beliau.. hehehe


buat2 rajin di kawasan Makam sahabat Nabi.. Uqbah bin Awamir..


singgah bergambar di sebatang pokok yg sedang berbunga.. skang ni musim bunga..tapi Mesir ni tak la bnyk sngt bunga macam Switzland..

Di makam syuhada' Pakistan.. yang syahid kerana memperthankan Mesir dari jajahan israel..

Di makam Syahid Imam Hasan Albanna..

Ingat nak bergambar di makam imam syafei plak.. tapi bateri kamera habis plak.. so tak de la gambar dah.. mungkin ade org ckp.. apa la dia ni.. gambar letak dalam blog nak suh org tgk.. nak tunjuk glamor la tu.. tapi satu je aku nak gi tau org yg cakap macam tu.. suka hati aku la.. nlog aku.. hehehe.. jgn marah yer..







No comments: